Veel gestelde vragen

    1.Wat zijn de verzendkosten?
    Bij elk product staan de verzendkosten vermeld.
    Bestelt u meerdere producten? Dan betaalt u 1x de hoogste verzendkosten.
    Wilt u de producten onder rembours laten verzenden? Dan komt er € 15,00 aan rembourskosten, boven op de verzendkosten, bij.

    2. Welke verzendmethode kan ik kiezen?
    U kunt kiezen om het product te laten opsturen, en ook kunt u het product af komen halen in Woudenberg.
    Afhalen kan alleen op afspraak. Zo kunnen wij de voorraad controleren en het pakket voor u klaar zetten. Voor een afspraak kunt u bellen naar: 033 303 60 89 of mailen naar info@topspeeltoestellen.nl

    3. Welke betaalwijze zijn er?
    - iDeal
    - Vooruitbetalen middels bankoverboeking
    - Betalen bij aflevering (+ € 15,00)
    - Betalen bij afhalen, contact en pinnen

    4. Welke stappen met ik doorlopen om te bestellen?
    Nadat u het product dat u wilt bestellen in de winkelwagen heb gedaan, drukt u op de knop afrekenen.

    1. U kunt inloggen als klant, of u registreren

    2. Bij verzendinformatie kunt u kiezen tussen verzenden of afhalen op afspraak

    3. Bij de volgende stap kunt u uw betaalwijze selecteren

    4. Bevestiging bestelling, zodat u alle gegevens kunt controleren en eventueel nog wijzigen.

    Zodra u op bevestigen drukt gaat u door naar iDeal of ‘bestelling geplaatst’

    5. Wat is de levertijd?
    Voor bestellingen die met de post mee kunnen geldt: vandaag bestelt binnen 2 werkdagen in huis! Bestellingen die op werkdagen voor 12.00 uur besteld zijn proberen wij dezelfde dag nog te versturen.

    Bestellingen met een grotere afmeting worden geleverd in overleg, binnen 5 tot 10 werkdagen.

    6. Hoe kan ik retourneren?
    Het zicht termijn van de meeste producten is 14 dagen. Binnen deze periode kan het product (met onderling overleg) retour gestuurd worden.
    Kosten van retourzending zijn voor de consument.
    Zie voor meer informatie verzenden & retourneren.

    7. Kan ik mijn bestelling ook annuleren?
    Zolang de bestelling nog niet verstuurd is, kunt u deze (telefonisch) annuleren. Is de bestelling al verstuurd? Dan kan de bestelling geretourneerd worden.
    (zie ook verzenden & retourneren)

    8. Ik heb een klacht, hoe kan ik die kenbaar maken?
    Ondanks het streven om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn, kan het gebeuren dat u toch niet helemaal tevreden bent over onze producten, dienstverlening of levering. Zie klachten procedure.

    893
    893